en underlig dröm.

inatt drömde jag något väldigt skumt.

Jag var en man, och jag var sambo med mig själv.
det låter helt roligt, men jag trivdes sjukt bra!

Hade en flickvän som jobbade heltid, tränade 4 ggr i veckan och när hon var hemma så ville hon bara tillfredsställa mig. För sån var hon, maten stod på bordet varje dag. matlådor var gjorda och lägenheten städad till tiptop! & maten var så himla nyttigt! min sambo var så bra att jag trodde att jag drömde (?!)
 


Väldigt komiskt, inte sant? undrar vad det säger om mig egentligen, det är antagligen lite pinsamt att drömma om sig själv! när man tänker efter... men nu gjorde jag ju det så what to do ?
Jag tror dock det betyder att jag borde ta lite mer tid åt mig själv. för jozefinetid är en glömd tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0