en tekopp mindre.

nytt avsnitt av p. hotel just nu, och det räddar min dag!
jag börjar klättra på väggarna här hemma av längtan just nu, men vad ska man göra?






gjorde en kopp te och gå ut på balkongen i denna hemska kyla, och vad möts jag av.
JO....

en kille kastar ut en tjej ur en bil , hon reser sig upp och börjar gå därifrån.
då öppnar han bildörren och skriker, DU - STANNA!
hon fortsätter gå, han parkerar bilen och hoppar ur och följer efter. hon hotar honom att göra motsatsen. när han väl får tag på henne, efter att de sprungit runt på innergården som katt och råtta slår hon till honom. hårt. jag tror det här är superwoman! ...hon ser inte så stor ut precis, men efter ett slag så börjar hon slå lite till. tillslut har hon sparkat ner killen och fortsätter sparka, feg som fan är jag och ställer mig lite mer i skuggan för jag vill inte att dom ska se mig ... hon skriker hora gång på gång efter killen, och när han kommer upp springer han efter henne och sliter i henne. och det här håller på i mer än 10 minuter, min uppfattning är att han varit otrogen - eftersom hon en sista gång ber honom att dra till sin hora och stanna där, "mig får du aldrig tillbaka" och sen börjar hon störtgråta...

jag vet inte vad man gör i sådana här tillfällen, och jag vet inte hur det slutade eftersom jag fick nog och gick in.



och på tal om te, jag har 3 stora tekoppar. en blå, en orange och en gul. två låg i disken, och då tänkte jag ta den tredje av ren lathet, men nej? var är den. inte i disken, inte i skåpet inte i diskstället? jag har letat i hela lägenheten, jag har verkligen gjort av med en tekopp? hur lyckas man? jag förstår ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0