och vinnaren är...



Hamnade på min förra klasskamrats blogg, nöjesbloggen för ystadsallehanda.
Den lokala tidningen nere i södra söder.

Han hade besökt tingvalla för en tid sen, och då fick jag idén att jag ska leta efter min bror på mingelbilderna. måste ju fan börja se efter vad han gör, då det slutade ganska olyckligt i lördags (då han var yngst på festen, blev utpekad att ha vält en moped & på så sätt fått blåtiror, sönderrivna byxor och fläskläpp)...

Men nej, inte en enda bild! attans. dock hittade jag den här underbart fina bilden?





Högstadiedisco - Halloween? fyra personer på scenen. kan ju bara innebära
att det här är de fyra bäst utklädda! HAHAHAHH, jag dör. tillochmed jag hade
fan bättre fantasi än lite svart krita i ansiktet!
& Gissa vem som vann, jo den rosahåriga såklart. Jag lovar att hon tycker att
hon var snyggast av alla den där kvällen, och då skulle inte jag vilja vinna ett sådant pris.


Men eftersom jag inte hittade bilder på min bror, så hittade jag iallafall på min kusin.



Nej roligare än så blev det inte, dags för kaffe sen lite snabbstädning innan jag åker
till jobbet 11.37


byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0