rädda bar.a.bar?

Rädda Bar á Bar's Wall

Back to Rädda Bar á Bar
 
Emelie Johansson wrote
at 10:33pm
hahahahahaha
Denice Lienau Petersson wrote
at 10:20pm
danne danne danne :P så går det när man b0r i malmö.. helt utanför.. :D
Daniel Sjöberg wrote
at 11:23pm yesterday
ursäkta, men har jag missat ngt?
Julia Runstål wrote
at 10:56pm yesterday
det går inte som sagt att ha kvar BaR.À.BaR där eller ngt annat discotek men man kan ju kanske hitta en annan lokal att ha BaR.À.BaR så det behöver inte vara helt kört!
Albert Fowelin wrote
at 10:27pm yesterday
Finns det någon motståndsgrupp som man kan gå med i?
Kornelia Persson wrote
at 4:52pm yesterday
Jag vill fan fylledansa någon annan stanns än max i framtiden ;)
Josefin Engelbrektson wrote
at 3:09pm yesterday
Nej, det finns kanske inget att rädda när det gäller lokalen, men ett stöd från kommunen med hjälp till att hitta en annan lokal. Vad som helst! Det är inte kört, så länge det finns en annan lokal.
Johan Hugoson wrote
at 3:06pm yesterday
Var inte så negativ nu J! :(
Jakob Rosensköld wrote
at 3:03pm yesterday
Alltså, det är kört. Dem är uppsagda, finns inget att rädda. Inse, over and out.




 

 

well, jag tycker det är jättegulligt att ystafolket går in och försöker rädda den enda klubben som finns kvar i staden. läs och se så ledsna alla verkar vara, ni får väl åka in till malmö istället - eller flytta? tråkigt för er, det är det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Walentin

Ne, borde jag veta det? :P

2009-10-18 @ 12:32:07
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0