puh!

nyss hemkommen från body pump,
visserligen tog alla i mycket mer än mig för jag pallade ju ingenting!
men what to do about that now liksom - men mina vänner , jag svettades också!
kanske inte som i tisdags, men nästan.
och på söndag ska jag , jag ska orka gå upp!
jag ska klara av det, jag löser det!

Söndag - dansaerobic kl. 16.00
Men det är ju Summer break party på lördag också, och jag ska strax bege mig in till
stan för Gina tricot och en klänning som jag hittade på nätet igår.
Vill ha faktura på Gina tricot´s nya beställningssajt.
Allt är på postförskott, och passar inte kläderna blir det så himla drygt!


Och jag hatar RADIOTJÄNST. jag lyssnar inte ens på radio?
eller ser på svt. eller något av det, men dom jävlarna fann mig
genom min adressändring, så jag betalar snällt.
men de är liite dryga som skickar räkningar på 519:- stup i kvarten!



Och här en liten bild på mina nya blonda slingor?
ehh, wtf! Jo, jag färgade blonda slingor med Jane Hellens "Ljusblond"

in my ass typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0