förvirrande...

jag hörde någon som plingade på min dörr. jag öppnade ..
där står en tjej i morgonrock och säger att det är jättehögt och att de
absolut inte kan sova? va här sitter jag helt ensam i mjukiskläder och ser tvn på
kanalvolym 23 av 62 ...

hur går det till? att hon under mig klagar och inte de bredvid isf.
och sen stänger jag av tvn - och hör henne knacka på mig igen!
skämtar hon med mig, snart ringer hon väl störningsjouren och så är det inte jag.


det måste vara någon annan.
men jag sitter här och är lite halvnervös, samtidigt som jag blir irriterad!
klockan är nu 23.07 EN LÖRDAG?... vad händer med världen.


ps. jag hör knappt tvn längre.

Kommentarer
Postat av: Michan

Hahaha =) Samma här i Larsberg, grannarna klagar bara man fiser efter kl 22 =(

2009-05-17 @ 10:40:01
Postat av: joz.

ja, men det här var så konstigt.

jag tror inte att det var jag "du spelar jättehögt" vad spelade jag? på tangentbordet :/ äsch, jag som har haft fester och har ofta folk här, och när jag väl sitter hemma själv och myser framför tvn så då får jag klagomål? well well, nu är det sushi och gossip girl. NICE!

2009-05-17 @ 19:00:02
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0