vatten och jag - ingen bra kombination.

igår var det tvättmaskinen. idag när jag kom upp ur sängen hade
akvariet läckt och nyss kokade mina ägg över på spisen. halleluja!
jag är vattendrottningen.

sanning, då jag diskar har jag alltid vatten över hela mig själv och i hela köket.



tur jag ringde försäkringskillen om rånet i paris ,
han hade helt glömt bort att föra över mina pengar.
6000 :- är inget jag glömmer bort så lätt dock.


nu blir det ägg och makrill - och ingen lunchlåda :(
sen kallar Ica.

"askungen , askungen!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju grym med vatten!



Bra att du 'ntligen fixat bloggen ;)

2009-02-10 @ 12:48:33
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com
Postat av: Jozefine

nej, jag vet inte det jag! men simma kan jag!

Tack darling, bara till att sprida ryktet så jag kan tillfredställa fler :)



puss*

2009-02-10 @ 19:37:35
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0