tvättmaskinen invigde mig också mamma!

ja, nu har jag lyckats. eftersom jag romantiskt nog badade skumbad
med ett glas rött och doftljus - the illusionist och the holiday bla bla bla..
- igår...



och jag tvättar - idag...
utan att lägga tillbaks slangen från tvättmaskinen i mitt badkar.
jag satt och åt min grönsakspaj - hörde tvättmaskinen och vattnet sökte sig
ut i hallen.  katastrof - vatten överallt.

men jag är inte först, tvättmaskinen var först taskig mot min mamma.
MEN jag har en tvättmaskin i alla fall, hur många har det?




Måndag:
tvättning - städning & ica 15-21

Tisdag:
ica 7,30-15

Onsdag
ica 7,55-15  - mot uppsala och carro

Torsdag
ledig dag i uppsala - dvs Ikea och party!

Fredag
 ica 12-21

Lördag
alla fuckings dag - mängder av vin och stockholms uteliv.

Söndag
obefintlig söndag.



uppdat. 12:12

just det, glömde tillägga att jag har blivit nästintill stum. helt fantastiskt.
jag har knappt kunnat prata på två dagar. hur är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0