oh la la ...

jag vet, jag har varit försvunnen ett par dagar.
men what the fuck. jag har varit upptagen!

lördagskvällen började med ett möte. oscar.
sen fortsatte den och slutade med oscar och igor.
och nintendo , playstation och makaroner och köttfärssås klockan 04:30
tiden mellan spenderades på söder, söder, söder och i stadshagen.

söndag: nintendo, playstation och oscar och igor.
Efter 18 när jag lämnat av dom vid lidingöbanan
reste jag mig inte frivilligt ur soffan.


nu sitter jag med ett jättejobbigt problem.
28 feb eller 14 mars?'
i vilket fall ska jag göra en jenny ,
jag ska härma jenny!
det kommer en grupp på facebook för inbjudna!

ledig på söndag - för på lördag ska jenny firas.
då jävlar äre fest!

Kommentarer
Postat av: hannat

svar på din kommentar till mitt tilde inlägg:

hahaha jag är ju helt störd.

2009-02-16 @ 23:32:17
URL: http://hannatg.blogspot.com
Postat av: Jozefine

ja, du är helt störd!

men det ska vi dra nytta utav! :)

2009-02-16 @ 23:40:22
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0