ögs för öga, ord för ord.

Sthlm fashion week på Café Opera.
Avslutades på Kvarnen.
Sovplats Huddinge.

i mitten av dessa tre ordlängor finns det så mycket att berätta!
men jag kommer dra ner det till 10 ord.
fantisera själva

- Dj Sash!
- 90´s
- Byggmatte
- Icakunder
- Sms
- Stures?
- Kaffe Latte
- Taxi
- Kvarnenpersonal
- Trappan

ja jävlar vilket kväll.
bilden nedanför är ett bevis på att det faktiskt finns äkta tjejtoaletter.
två onyktra damer har hittat den enda toalett - där det finns 2 av dem
i samma bås. och jo - vi tjejer kommer alltid gå på toaletten tillsammans
om vi är ute ihop. så gör som kvarnen - ha två toaletter i samma bås!



Bilden är inget montage.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag fantiseraro m att du träffade några icekunder som du sa nämen heeeeeeeeeej dig känner jag igen? ;)



Fan vad bra med två toaletter!! Så skulle de varit överallt!

2009-02-13 @ 17:22:26
Postat av: Jozefine

PRECIS! jag håller helt med.

men det är sant, senast igår så var det en brud som sjöng för mig på perrongen för att jag jobbar på ica. SÅ! :D

2009-02-18 @ 06:47:32
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0