länge leve spotify!

The Mo och Carpark North - har varit försvunna ur mitt liv i ett par år nu.
jag har letat frustrerande över hela nätet, i alla skivaffärer.... precis överallt.
youtube hade svaret - dock har jag ju så dåligt internet (som förövrigt uppgraderas den 8 maj!)
så jag kan knappt få fram en bra rulle på youtube.
MEN - tack vare min käre vän/väninna?
(eller vem var frugan i hushållet?)
IALLAFALL IGOR!

spotify. spotify. spotyfi.
länge leve spotify!



Carpark North top five!
1-HUMAN
2-THE BEAST
3-FIREWORKS
4-TRANSPARENT AND GLASSLIKE
5-SONG ABOUT US

THE MO top five!
1-THE RIGHT WORLD
2-NOSTALGIA LOCOMOTIVE
3-ALL THE TIME
4-MONACO
5-HOWL IN THE JUNGLE

och båda listorna kan bara fortsätta i all evighet.
do it - lyssna på dom!

smakprov på carpark north - the beasts. njut.
http://www.youtube.com/watch?v=fqCCLlVNsOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0