helg v. 8

hemma i skåne är det den avslutande helgen på sportlovet.
men jozefine har jobbat i princip hela veckan.
måndag-lördag .

fredagen avslutades dock med trevligt sällskap.
det var oscar och igor och ett jävla nintendo!
(som inte ville fungera alls!)

till huvudrätt var det endast vitlök.
oscars fel!
min lägenhet luktar fortf. vitlök! :/

men tidigt i säng....


Lördagen däremot spelades det bort pengar.
och dracks öl.
och dracks vin.
och dracks cider.
och det var Carro.
det var jenny.
det var ambassadeur.
det var mcdonalds!
det var anders och niclas.
och givetvis - det var huddinge.

ibland tror jag att det är ett dubbeltförhållande.
det är carro och anders.
och det är jag och villan!

men snart är det dags igen - helgen är ledig
och jag är öppen för förslag.
om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0