En dagens, tack - i repris.


Dagens skärpning : glöm aldrig att stänga av spisen när du åker till jobbet - igen ever!
Dagens längtan : samma som igår antar jag.
Dagens koppar kaffe : vad är två stycken - med mjölk
Dagens inbjudna : 7
Dagens planering : onsdag torsdag lördag söndag - pust.
Dagens nedräkning : är jättelångt kvar till 6 juni
Dagens beställning : vad är en saw V affisch till mitt sovrum
Dagens film är : The Holiday
Dagens låt är : The Killers - Mr Brightside
Dagens tjej är : mamma för alla fina saker jag ska få
Dagens kille är : hemligt
Dagens fråga är : mår du verkligen bra, jozefine? (jadå! jag har bara tappat rösten och hostar ihjäl mig!)
Dagens ilandsproblem är : varför är orkidéerna för billiga?
Dagens bild : lördagens outfit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0