Bar.Á.Bar

"Med skön stämning och sköna människor välkomnar Bar.Á.Bar dig fredagar och lördagar till Ystad. Med sina två våningar och takterrass är man en säker mötesplats i Ystads nattliv. I nattklubben möts du av välkomponerade drinkar och den senaste musiken inom Hip Hop, House och RnB medan du på övervåningen sippar på en caprinoska och gungar med till loungemusik och house. "


jag tyckte det här var roligt att läsa. en säker mötesplats i Ystads nattliv.
finns det någon annanstans att gå?
jag som trodde att det var den enda klubben jag.
men jag kan  ju ha fel.
låter som att Bar.À.Bar är det enda rätta stället.
det finns ju liksom 50 olika ställen att välja på!

viva la vida YSTAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0