äsch, det blev ett glas ikväll också.

nyss hemkommen efter en flaska vin och Bolt - the superdog hos jonny.
trevligt med vänner som bor så nära, blir liksom mindre ensamt.

idag var jag också med om något annat kul
- jag ska sparkas hela vägen hem till ystad om jag inte slutar umgås med mina vänner?
jag undrar varför tjejer är såhär fortfarande?

jag har kommit ur det där stadiet att bli sur på tjejen som min kille umgås med.
tro det eller ej, men det är killen man ska vara sur på i så fall.
jag menar, ska jag sitta hemma ensam bara för att han har flickvän/ex. tror inte det va?


jobbar tisdag-onsdag. och imorgon är det tisdag.
dvs att min första lediga dag sen förra tisdagen är på torsdag.
och det säger ju en hel del om onsdagen. i alla fall om onsdags kvällen.
caféet here we come!

jag avslutar denna dag med :
utan att verka homosexuell men - caroline for life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0