vodka and grapefruit.



oh helvete. mitt hår står åt alla håll och kanter och jag är bjuden på middag ikväll på patricia av min trevliga estniska (hur fan det nu stavas!?) efterfest´s milf. hon tyckte jag skulle utnyttja hennes kontakter till att starta min egen dröm. & hon var mer än villig att presentera mig för alla hennes moneymakers! men det vågar jag ju inte, ska jag sitta där och äta middag med alla som jobbar för henne, alla som finansierar henne och alla som är så viktiga. Nej, avocadosallad på larsbergs pizzeria låter ju så mycket bättre.

Men kvällen började ju inte här. inte ens fredagens kväll började här. Jag och Katrin avslutade bara morgonen klockan 06:06 från Michans balkong och så var efterfesten över. Nu kommer min helg..

det var fredag, klockan slog 21 och michaela och christian har väntat på mig sen tjugo i nio. de försökte kidnappa mig från ica men det går ju inte - så kul kan vi inte ha det. jag hade jobbat sen klockan 12 men dagen hade flytit på så bra att jag var så jävla taggad när jag tryckte ut butiksavstämningen! halva röda och halva gula hjärtan, leggings och pumps blev min kväll. när jag lämnade ica satt alla så sött utanför butiken och väntade på mig.
Michaela, Emily, Danne och Christian.

Kvällen blev blendade röda grapefrukts med vodka! Vilken sensation (förutom att man behöver tugga den, men vi lärde oss!) Det blev Canelloni Macaroni och vi var 12 personer  på 18 kvadrat - efter fågeldansen var vi alla svettiga och trötta men vi överlevde och körde vidare! Ner från våning 6 till våning 4. Micke hade party och när vi kom höjde vi snittåldern med 12 år! folk födda 92 precis överallt, det var som att ragga på min egen bror! skämt & sido får jag ju skriva eftersom jag vet att min mamma smygläser min blogg. (ja mamma - jag vet att du läser den!) Efter lite öl och lite mintu fick jag gå och hämta honom , som för övrigt är världens sötaste. kvällen kunde knappast bli bättre, jag hade precis allt jag behövde. det var skönt att få känna känslan igen av att vara oberoende. Kom hem runt halv fem, upp vid elva. Somnade framför friidrotts vm i berlin och en snabb dusch sen var det jobb igen.  


 

brb.    (detta var 6 timmar sedan och 17 minuter)


hey, I´m back!

det blev tyvärr ingen avocadosallad men det blev krua thai istället. 87 kr till Christian .


nu orkar jag ju inte skriva mer än att jag jobbade, åkte hem , bytte om och sen åkte jag in till stan. letade förbryllat efter michaela och helena på rådmansgatan. åkte vidare till zinkensdamm och målgången i midnattsloppet och sen in på the dubliner -sen var det igång! överallt och ingenstans - jag lekte kleptoman också fan. Brickan och jag - fina grejjer!

Jag lägger upp bilder från kvällen när jag får dem av christian!
mina bilder är de skitet du ser just nu. sugkamera!

men nu är jag hemma, nu blir det pepsi max! tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0