Min mamma , jag & en Cosmopolitan


 


vet ni vad som hände mig igår, fett pinsamt! Jag hade gett mamma&mormor ett glas vin innan jag begav mig mot fanny, och jag hade satt tillbaks korken på mitt mousserande strawberry. det gick bra tills jag reste mig i baggeby och skulle gå av, POFF! sa det bara, korken upp i luften med en jävla smäll. alla blev fett rädda och satt och stirrade på mig. observera att detta var en fredag kväll, 20.50 - det var fullsatt med nyktra människor som skulle till stan. och jag där. nej fyfan, det var hemskt jobbigt. så sa jag till tjejen som satt mellan kupéerna "det var mitt vin det" ännu pinsammare blev det när hon tog ut de små små ipodlurarna & sa "vad saru?" ... jag sprang av lidingöbanan och ringde emily. VART SKA JAG? och givetvis hade jag sprungit på fel håll. lyckat jozefine!


 




jag var väskpassare under spöktunnel´s turen.



nej, nu ska jag fixa till mig inför kvällen och blanda varsin cosmo till mamma&me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0