Gröna lund var insane.



jag gjorde det, helt själv gick jag upp i Insane. och de skrek "är någon singel här?" JAG ÄR skrek jag tillbaks och fick sätta mig bredvid en kille på 12 år. Vi var lika rädda båda två fast vi försökte ju se sådär coola ut. sen började ju min nervositet gå över till konversation - har du åkt den här innan? nej svarade han: har du? Nej, men jag kommer nog skrika jävligt mycket så jag varnar dig svarade jag tillbaks. och upp åkte vi, efter halva resan skriker han "DU SKRIKER JU INTE, DU ÄR JU TJEJ"... nej jag var väl så chockad över att jag satt där så jag var mest tyst. Men jävlar vad skön den är! den rekommenderas stort och jag ska åka den minst två ggr den 4 September då jag ska besöka gröna lund igen för att Håkan spelar för mig ...




Kommentarer
Postat av: Danne

Jaa.. Visst är den underbar? Nog för att jag höll på att skita ner mig under åkturen. Men efteråt, Waooow!

Nu blir jag stolt Joz att du åkt. Klapp på axeln

2009-08-20 @ 23:02:14
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0