odjuret bakom skönheten.



japp, så är det verkligen! Jag är sjukt osminkad men jag har varit det för en tid nu,
jag vet jag ser hemsk ut på denna bilden men jag ler ändå, så why?
jo, jag har ljusat upp mitt ansikte för att jag själv ville se skillnaden på före och efter...
nu har jag ju ingen före bild men jag har den i mitt huvud. men min hy har blivit så mycket bättre sen jag slutade använda smink. nu sminkar jag mig bara vid speciella tillfällen, och visst - jag ser lite tröttare ut..
men det är ju bara för att alla är så vana att jag inte ens går upp ur sängen utan smink...
så ett litet steg för er... och ni kanske tänker "gud, vad gör hon? publicerar en sådan bild"

som sagt, litet steg för er. stort steg för mig.
gillar man mig, gillar man ändå mig för den jag är. inte för hur jag ser ut.


men ni ser ju resten av kroppen, jag tycker fan jag lyckats med att bli lite brun ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0