my last cup of tea for today.

Måndag: dejt med carro 10,00 solning, och frisören. jobbar 15-21

Tisdag: jobbar 10-18 sen Danceaerobic klockan 18,30 med Carro på S.A.T.S

Onsdag: packa inför birka cruises, Solvalla ATGutbildning mellan 13-17, en tur på stallbacken sen och träffa hästar och kuskar. Sen avslutas det med V64 LIVE med gratis middag och dricka!

Torsdag: jobbar 07,30-15 för att sen hem och gör mig iordning! ca 16,00 kommer jag vara sjukt stressad för att sen ta mig till näset för att dela en taxi med Carro och Anders till Slussen terminalen, Birka avgång klockan 18,00!
Drinkar drinkar drinkar!!

Fredag: Spabehandligens dag, duobehandling klockan 11,30 med massage och ansiktsbehandling, mysig fruktstund med hälsodrinkar har utlovats! anländer till sthlm klockan 16,00 och då är det raka vägen hem, packa upp och förbereda inför lördagen..... LÖRDAGEN!!!!

Lördag: Bodypump 09,30 på S.A.T.S hem och duscha, göra mig iordning. allt ska vara perfekt! Carro hjälper mig senare i näset, med att fixa iordning och att fixa sushin. måste även inhandla till J´s kylskåp så det är välfyllt för att precis bara vara hemma resten av lördagen, hela söndagen och måndagmorgon! nu jävlar ska det mysas!
Ca.  klockan 16,00 anländer älskling hem, och han vet inte om att jag är i lägenheten och allt är fixat!
ÖVERRASKNING!!

Söndag: ska mysa precis hela dagen med den sötaste killen på jorden.


sista koppen te för dagen, nu blir det sängen.
godnatt sverige!


Kommentarer
Postat av: Michan

Härligt med en fullspäckad vecka =)Sånt tycker vi om =)

Puss!

2010-01-19 @ 11:07:41
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0