inte mer nu tack.

usch, det snöar ute. det är inte bra, det är hård snö också. lite hagellikande, det gillas inte!

dom säger också att nu kommer stormen, snön och vargkylan. jag som trodde det värsta var över men jag hade fel. typiskt! lite vårkänslor i kroppen hade inte alls varit fel nu.

ville verkligen inte gå till jobbet imorse, supertrött och helt omotiverad. tråkigt, men jag fick iallfall vakna med den sötaste på jorden så jag kom dit tillslut. imorgon är jag ledig och då blir det träning och lite hemmafix.


hoppas carro svarar på mitt sms snart så vi kan träna när jag slutar jobba, dvs om 3h. Jag kan ju inte slappa till mig nu bara för att han är hemma. Men det blir lätt så, 33 dagar utan mys gör så att mys kommer i första hand.
och jävlar vad mysigt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0