2012

igår var min lediga dag, jag tränade, tvättade och fick allmänt lite iordning i lägenheten.
sen kom j och hämtade mig och det blev kycklingsallad och 2012.
jag vet inte om det var allt mumlande och den ryskbrytande amerikanskan men jag fastnade inte i den.
det kanske var fel av mig, men jag kunde inte koncentrera mig och jag ville ju tycka att den var lika bra som alla andra tyckte om den.



imorse var jag bara så trött, så låg kvar i sängen ett tag. drömde dåliga drömmar,
om en hund och två barn. det var inte alls roligt, och nu har jag haft lite ont i magen sen dess.
när ska jag få tillbaks min tillit, det är så viktigt och jag vill inget hellre.
förhoppningsvis förtjänas den väldigt snart och då kan jag andas ut igen.
jag vill inte det här mer, vill bara att allt ska vara som vanligt.
jag har lovat att glömma, men har min mage lovat mig något?

give me a sign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0