jävlar vilken onsdag!

ja, gårdagen var bara sjuk! förstår inte mycket jag. Vi skulle se fotboll, dricka vin och diskutera livet, men det blev inte så mycket av det dära - blev mest sällskap och fråga olle dokumentären om porrfilm! Men jag är alldeles för stressad och trött just nu, så ni får inte mycket ut av mig här ikväll. Fick inte alldeles för mycket sömn efter två flaskor vin, beska droppar, white russian och pepsi/razz! börjar 06 imorgon också så blir sängen efter en kopp te!






OCH FRÅGA MIG INTE NÅGOT OM VIDEOKLIPPET!
det är ju bara pinsamt! men det är ju bara så pinsamt så jag kan ju inte radera det!

kan glassbilen sluta spela sin melodi, klockan är halv nio och småbarnen ute efter pinnglass sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0