svårt att somna.

ups! inatt precis innan jag skulle sova - ja och mellan alla fyllesms från någon som var ute i dalarna (?!) - så är det givetvis då man tänker som mest. Och hade det inte varit för att jag bestämt mig för att börja bli trevlig så hade jag den bästa idén och tänkte bara outa folk här! men de utsatta hade ju blivit ledsna, och det vill vi ju inte. plus att man ska inte tala om folk som varit dåliga för en själv, för antagligen finns de så många som kan ge tillbaks med egen medicin. fast jag skulle behöva ha lite medicin, gärna hostmedicin. Jag hostar fortfarande men den kommer ju aldrig försvinna, så what to do? PERSONALFEST PÅ LÖRDAG - då kan jag inte hosta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0