ohej.

fredagen började hemma hos marcus.
vi var ett jävla gäng vi.

 

det var jag, oscar, igor, dima, natta, therese therese, fredrik, mr disco,
och två helkorkade brudar från södertälje....
och så var vi hemma hos marcus såklart.
kvällen började med bugg och gymnastik
och slutade med djupa diskussioner på balkongen
och ett antal försvinnaden.


men vi drog vidare till 54 och visst var det "if i were a boy"
som gjorde kvällen - perfekt remix! och helt sjuktbra musik!

kvällen avslutades på therese soffa, tack för det!
en hemlös skåning och en hemlös göteborgare
fick hon på kroken! men jag tackar tackar tackar för det!





Hey alla - det här är mr Disco.




lördagen blev destu jobbigare.
men hemstaplandes från hägersten kom jag tillslut,
bytte om och drog till jobbet.
och oj vilken jobbig dag - men klockan slog 21:35
och äntligen var jag på väg hem.

dock hemma, utanför min port. trött som ett as och bara
längtar efter att få sova ut i min säng....
- vartfan är min hemnyckel? var är dom?

(JO JOZEFINE - I SKÅPET PÅ JOBBET)

så panik fick jag, kallt vare ute. ringa mamma, hjälp hjälp.
messa jobbet, hjälp hjälp.
och nu vart jag hemlös skåning igen.
tills jonny ringde, och räddade mig.

shit, vad skulle jag gjort utan er två den här helgen?
tack som fan!



ikväll kom jonny hit och vi beställde thaimat.
och mätt vart jag. men jag kanske redan sagt det?
iallfall såg vi patrik 1,5.
helt sjukt, jag skrattade ihjäl mig.


nu är det beck.
på onsdag är det mys.
och imorgon börjar jag 15.
underbar vecka framför! längtar så! =)


nu är nyheterna slut.

metallica ställde in sin konsert så ni vet.

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0