Samsung med lucka, tack!

nej, inte mår jag bättre. har precis orkar slänga i en tvätt, ätit soppa och sett nyaste Wallander. Tjuven.
Vilket var en väldigt rörig film, dock såg jag nog att det var peta som var fotbollsdomare! hehe!

ungarna utanför min balkongdörr (utan balkong) skriker och har sig, känns som de slår mig med en hammare innaför pannbenet. Känns som de står och sparkar på mig medans jag ligger - håll käften för fan ! jag försöker vila här..

och inte kan jag jobba imorgon heller. ekonomiskt sett så ser den här veckan inte alls bra ut. jag missade 9 timmar idag, och missar imorgon. detta är inte sant. det är inte sant , hör du det? dumma gud. Och Danne, jag antar att han finns för vem faaaaaaaan är det som jävlas såhär med mig annars? helt galet.


just det, jag behöver en ny mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0