psykiskt duger fysiskt suger.

jag ....
mår superbra, borträknat från lite feber, halsfluss och superförkylning.
kränger mangosorbet för att ens kunna andas normalt, men imorgon äre back
till work. de tycker säkert att jag är en dålig kollega som har varit på gröna lund, sett coldplay och shoppat en hel dag & nu börjar jag ju få lite dåligt samvete så jag måste gå till jobbet imorgon. Vi får väl se hur det går, jobbar 15-21 imorgon och på eftermiddagarna brukar de ju vara bättre då jag jobbat med halsen hela dagen, så wish me luck!



snart sytt klart mitt hår dock. jävlar vad nice det är! & på torsdag blir det bio i guess.



jag ser på high school musical 3 också,var lite sugen på cheerleading. mohahaha.
den här pyramiden klarade jag av iallafall, vad fina kläder vi hade fooooor real! (NOT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0