Önskelistan finns att hämta på statiol.

shit pommes, puh! nu har jag bara en slinga kvar och så har jag sytt sen klockan 17! ofattbart att det tar sådan tid, men eftersom jag är beordrad att stanna inomhus och dricka te hela dagen så har jag gjort det, numera med hjälp av (givetvis) min nål/tråd och mina träns, men även med Jake Harper. Den coolaste ungen i världen. Jag har alltså sytt i förfan 4 timmar snart! inte konstigt att jag börjar bli hungrig heller, äta har jag helt glömt bort. uff.

Nu börjar alla tagga till runtom mig inför lördagen, You go girls! Det kommer bli så jävla härligt att fira min födelsedag (dock 5 dagar för tidigt, men vad gör det?!) med alla mina favoriter! Önskelistan kommer snarast upp för bjudna! (PAHA - man kan ju drömma eller hur?)

Eller som Tiffany Persson (läs: Parsson) från Staffanstorp hade sagt: Nu när jag måste önska mig saker inför mitt femte bröllop har jag lärt mig att önska mig saker som jag verkligen behöver och har fullaste användning för. Som grillkol, bensin, ketchup och lite annat .. Så jag har lagt min önskelista på statiol, dom har allt !

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha Tiffany Persson!



Jag älskar dina inlägg!

2009-08-24 @ 19:51:07
Postat av: jozefine

TACK LINDA! jag hade älskat dina med men du har väl ingen blogg? för jag hittar inte dig någonstans isf.

2009-08-24 @ 21:48:36
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0