Disken väntar på mig i köket.

det finns faktiskt någonstans, djupt långt nere en sak som är positivt med att inte ens orka lämna lägenheten på en hel dag. man kan ta itu med sådana saker man aldrig skulle haft tid med annars. har exempelvis fixat min låtlista till THE party, har även lagt in alla mina räkningar och sorterat i mina pärmar.. har städat i mitt traderaskåp (dvs allt som ligger inne på tradera ligger i en hög i min garderob) jag har sett Wallander - Tjuven (förövrigt rörig film) jag har städat lite allmänt, tvättat och nu har jag disken kvar... alltid är det något.

jag är ju också lite av en konstig perfektionist. jag har sorterat all min musik på datorn och döpt om alla låtar så att alla linjer är rena och allt ser likadant ut. har även listat ut hur vistas sökfunktion kan användas på ett annorlunda vis och nu är hela min dator spotify och alla mina favoritlåtar finns på plats. underbart.

nog skitsnackat, jag ska gå och lägga mig. mår fan inte bättre iallafall. åh! jag är så sur på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0