det här önskar jag mig i födelsedagspresent.

Ett nytt lysrör till köksbänken

Den svarta väskan med fransar

Ett nytt akvarium som inte läcker - & någon som kan köra hit det åt mig

En ny kamera - en sån bra som Linda har!

En ny mobil - samsung med lucka

Dammsugarpåsar till min röda dammsugare

Nya avsnitt av Gossip Girl, Samantha Who, Brothers&Sisters och Lipstick Jungle

En Birkakryssning med ansiktsbehandling

En biltur framochtillbaka till Ica Maxi lindhagen så jag kan storhandla på Saras jobb. 

Nintendo Wii med Wii-fit så jag kan träna även när jag är sjuk

Någon stark som kan hjälpa mig att sätta upp min spegel

& någon lång som kan hjälpa mig att städa min lampa i taket

Presentkort på Ticnet

& på Gina tricot

& på Åhlens

& på Mq nu när vi ändå är på gång.

Och sist men inte minst, massvis med små små överraskningar!




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha du önskar dig inte lite du ;) Visst är Lipstick Jungle bra? :)

2009-08-24 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0