ännu en afton av jobb - pingstafton.

nytt mail: till alla: inför - sommar, nyttigt & tjejer!

jättekul för er som kommer, men nu får faktiskt resterande snart svara också ! :) jag har tagit fram de godaste drinkarna ni ens kan tänka er! sommaren lär vara väldigt nära, och maten lär vara gjord av en fantastisk kock (har jag hört på omvägar!) så fatta mentometerknapparna och rösta : Ja!


Det blir ju bara roligt om alla kommer, eller hur!


Fick mitt schema en vecka framåt igår också, hoppas hoppas sommarschemat kommer upp snart iallafall!
- jobbat nyårsafton, jobbat valborgsmässoafton, jobbar pingstafton & jobbar midsommarafton!
dock så sa min personalchef att jag ska få öppna midsommarafton, och då skiner jag upp som en sol!
Sommaren är nära, och jag måååååååååååååååååååååååååååååååååååår BRA!

lördag -
modelhouse och summer break party.



lidingöbanan hej, lidingöbanan ha! emelie och jag påväg mot grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0