hemligheten förblir en hemlighet.


tänkte berätta för er om min vecka och mitt nya liv, men nu får det bli en hemlighet ändå.
min livscoach säger att det är för riskabelt att säga sanningen här, och att det får bli en överraskning istället.
och till all min släkt som läser det här så få nu inte för er något om att jag ska göra något dumt, för det här är bara positivt!


mitt måldatum för att uppnå inre styrka är den 25 april!
men nu ska jag skärpa mig ordentligt.

 

i veckan ska jag träna, och försöka träffa felicia, pernilla & thomas.
har jag en jävla tur så lagas min dator, och john M ska också komma hit och fixa mina rör!
jobbar må,tis,ons & fredag. hade dock behövt byta min fredag då vi ska åka till LJUSDAL och
parta loss i helgen. det är även då denna fråga behövs besvaras - Blondare eller mörkare hårfärg? HELP!






för övrigt är jag en idiot som drar in fler än två i mina konversationer.
jag gjorde ett onyktert misstag, hoppas du inte tar det så hårt och att du förlåter mig.
jag sa otroligt dumma saker, men du vet ju redan om att jag är arg och besviken 
& med lite strike shots blev det inte bättre.

 

förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0