packlista!

sådär, har tjugo minuter på mig innan det blir lite te och p. hotel! .. nu är snart tisdagen slut, jag mår bättre än på länge! dock jävligt slut efter Danceaerobic och 18 minuter i solariet.


det här har jag packat ner än så länge:

- mobilladdare
- batterier till kameran
- BILJETTER TILL BIRKA CRUISES!!
- mina vitaminer
- bikini
- underkläder
- myskläder att åka i
- strumpor
- strumpbyxor
- en klänning for the evening
- alldeles för höga klackar
- förlåt, ett par jeans att åka i och mera mys på fredagen
- mina nya converse
- 700 kr i kontanter
- en liten väska för det närmaste
- en tröja till jeansen
- en tröja till mysis
- sovkläder (hey, vi är fyra och delar hytt!)
- en paljettbolero
- jacka
- örhängen
- hudlotion
- tandkräm
- shampoo/balsam/ansiktstvätt och en liten handduk


KLAAAAAAAAAAAAAAAAAR! glömde jag något Carro?

 

and lateeeer...
- tandborste
- hårborste
- plattång
- legitmination
- hårspray
- parfym


Kommentarer
Postat av: Danne

Haha have fun!

2010-01-20 @ 08:58:40
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0