Gina tricot dit och hit.

Vilket tjafs, visst blev jag också besviken eftersom jag själv alltid har haft Pernille som förebild.. men komigen, finns det någon snyggare? well, borde väl vara fru Victorias secrets - Heidi. men annars, nej det finns ingen snyggare. och jag lovar att nu ska samma människor som klagade för några år sedan.. ni vet det här med "min man har sex med gina tricots modell i sina tankar när han är med mig, min man tar med sig henne hem, min man..." jaja, men nu ska ni klaga på att hon slutar istället. Kan ju ha jävligt mkt att göra med att hon är gravid.

men jag står för att jag är irriterad, men jag skriver inte långa blogginlägg om det - eller hur?
hahaha. så roligt när jag går mot mig själv.




aftonbladet skriver


"Det känns som slutet på en era. Norska Pernielle Holmboe har dansat i Gina Tricots kläder i sju år, nu byts hon ut mot brasilianska Emanuela De Paula.

Sist Gina Tricot försökte byta ut Pernille Holmboe, 32 år, blev det folkstorm. Kunderna krävde modellen tillbaka. Den gången återvände hon. Men nu verkar tiden har runnit ut för norskan som ersätts av 12 år yngre brasilianska modellen Emanuela De Paula. Kampanjen är dock densamma, modellen dansar vidare. Gina Tricot förnekar att valet är en fråga om ålder.

– Åldern spelar ingen roll. Kontraktet med Pernille gick ut och vi har ömsesidigt beslutat att inte förnya det. Vi vill fortsätta att förmedla ett fräscht och välmående utseende, säger Victor Appelqvist, marknadschef på Gina Tricot till tidningen Metro.

Uppdatering till texten:

Norska medier meddelade idag, onsdag den 27 januari, att Pernille Holmboe väntar barn vilket såklart kan ha påverkat att kontraktet med henne inte förlängts.



källa:
www.aftonbladet.se




3 bilder senare är hon fortfarande snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0