folk skriver bokstäver på dig med en blyertspenna.

Lämnade ut paket till C.Galli idag, typ hennes kläder från let´s dance.
Visst måste det vara kul att få kläderna, men när har man användning av dom?

är tyvärr inte så att jag får mina arbetskläder när jag slutar...
men som sagt, vad ska jag med dom till?


men jag undrar dock hur det kändes för henne när hon plockade upp aftonbladets kryssbilaga
och hon var på omslaget, vet inte heller om det är en merit. men med den här rubriken...
"hur väl känner du C. Galli?"..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kläderna sys upp till varje vecka i Stefans studio! Och budas till dem! Deltagarna får välja EN utstyrsel att behålla ;) Sådär nu har du lite onödig fakta :P Puss på're

2010-01-27 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0