ett samtal senare.

ringde frisören precis, berättade att jag inte kan se ut såhär. jag lovar att de snackar sjukt mkt skit bakom min rygg, men jag måste få det tillrätta, jag trivs inte alls. håret ser trött och livlöst ut, ni vet typ gardiner av tyget lin, i brun färg.. typ som rotting, riktigt tråkig brun färg. och slingorna ser gråa ut.. .jag kan inte se ut så, så fick en ny tid klockan 11 på måndag - så hoppas hoppas hoppas!

och hoppas de gör det for free, men hon låter så snäll och jag kan ju inte betala mer för jag är redan pank.
men carro följer med så jag inte är ensam igen :/

lycka till jozefine, tack så mycket!

ville ha det här - fick det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0