dumma jozefine.

herregud, vad är det med min mage.
känns som tiotusentals fjärilar har flyttat in och det är så jobbigt.
det kommer och går hela tiden, jag vet inte vad det är med mig.

jag har helt tappat motivation till att arbeta.
jag har börjat ta åt mig av vad alla kunder säger, och det är allltid kaos.
inte en dag går utan att jag blir stressad och mår dåligt av det.
varför är det såhär, jag har ju alltid trivts. så länge jag kan minnas.

idag hände de igen, jag glömde ta betalt för ett postförskott. på nästan 800 spänn,
och när kunden kom tillbaks så har jag inte ens minne av att jag sett henne idag.
allt går in genom ena örat och ut genom det andra.

när jag mår som bäst är jag på högnäsvägen. då får jag pussar och skrattar hej vilt.
så det kan inte vara det heller, fastän jag kanske har trott det. men där är jag bara glad, och glömmer bort allt annat.

vad är det för fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0