Var e vargen?

Sitter här och shejkar lite till Love is Wicked. För det är den, jag lär mig aldrig kärlek.
& bara för att jag inte får tänka på det så är det de enda jag tänker på hela tiden!
hur typiskt är inte det?


för övrigt ska jag ge mig själv ett högt: Härligt Jozefine! för det fick jag höra högt i högtalarnas under gårdagens body pump. Vilket betyder att jag var så trött, men det var ju bara två frivändningr kvar och jag hade 20 kg på stången! OCH JAG SKREK HÖGT OCH DROG UPP STÅNGEN ÖVER HUVUDET! SÅ JÄVLA SKÖNT! AAAARGH! Jag brukar ha 15 kg så jag tyckte jag var fett grym - dock gör jag nog inte om det snarast. för jag höll på att svimma efteråt - pinsamt trött. Sitter och väntar på att klockan ska slå 11:10 så jag kan sätta mig på lidingöbanan och åka till Sats för lite solning och en timmes Step.

notis:
pappa fyller år imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0