Vann på lotto - typiskt!

Ja, då var man hemma från jobbet. glömde träningsväskan innför dörren så blir till att ta igen det i veckan. dock jobbar jag så tråkiga tider, att alla mina pass försvinner. så vet inte riktigt hur jag ska lösa det här, men vem bryr sig liksom?





knappast ni iallafall. Jaha, vad ska man nu göra resten av dagen? tyckte det skulle vara skönt att bara få komma hem, duscha och mysa framför tvn. Men nu vet jag inte längre - jag är ju straffad en vecka till. kasst, AIK-Häcken går ju på tvn, får väl bli det och sen V65. Och jag vann på Lotto igår, hur jävla typiskt är inte det? tur i spel som man  brukar säga, otur i något annat - jag har ju förlorat varenda gång i typ 8 veckor?  ajja, någon gång ska det ju vända - jag kanske har några år kvar innan dess dock!

nej, det får bli duschen iallafall - jag ser sjuk ut. mihi, tjillevippen som nils karlssons pyssling hade sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0