Jag hade en främling i min säng - då måste kvällen varit bra ?



Ja , fredagen ja. Jag började ju jobba 06.00 så jag var ju ganska trött när vi kom hem inatt klockan halv fem.
En halvtimme till och det hade gått över 24 h´s strecket - men nej, jag däckade tyvärr. Jag och pernilla hade väl en ganska händelserik kväll, träffade upp Johanna, Ellie osv på Malibu. Fråga mig inte varför vi var där men det blev så, kön till ambassadeur växte och två öl istället för inträde lät mer lockande tillslut. Vi dansade till 90 talets största hits och runt om oss flockades det med just det, 90or. Jag och Pernilla var lätt äldst på stället, men desto mer drinkar åt oss! En kille, nyss fyllda 18 tömde plånboken snabbt efter att jag bett honom, cosmopolitans och ölen flödade. Härligt! Vi lurade småbarnen och shejka asset hela jävla kvällen! Efter en milkshake begav vi oss till Sergels torg, väntade på nattbussen i evigheter och folk runtom var alldeles för fulla för att veta om den gick till gåshaga eller inte... så blev tunnelbana till Ropsten - och där fanns han! Claes - en totalförvirrad kille och jag kan ärligt talat säga att jag inte kom ihåg namnet imorse heller! för jo, han är här fortfarande! Hela sanningen: Vi satte oss i taxin i ropsten, jag och pernilla.. och rätt som det var började en kille prata med oss, han hade hoppat in och trodde vi skulle till söder. men nej, vi åkte till käppala, främlingen betalade och rådäckade i min säng. Imorse visste stackarn inte var han var, eller vem vi är. och vi har nu , klockan 13:02 precis presenterat oss för varandra! Ganska sjukt så att säga, & ingen av oss är riktigt säkra på vad han gjorde här, men nu är han ju här.



Onyktra, på Malibu med en kamera i handen. well.. ni ser ju själva - katastrof!





Hej ALLA! Det här är CLAES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0