notis till mig själv: Sola nästa gång med armarna över huvudet.

jag har solat tre ggr på typ fyra veckor. 2x6 minuter
och en stackars gång 1x12 minuter.
saken är att det var förra veckan! Och jag har fortfarande stora vita stäck vid armhålorna som är alltså tio gånger vitare än resten av min kropp - hur gick det här till? nästa gång solar jag med armarna över huvudet!

AllsvenskanSVOFP
1   IFK Göteborg 23 14 4 5 46
2   AIK 22 13 5 4 44
3   Kalmar 23 12 5 6 41
4   Elfsborg 22 11 7 4 40
5   Örebro 23 11 6 6 39
6   Häcken 23 10 6 7 36




Såg första avsnittet av den nya säsongen av Gossip Girl.
Mest förvånad över att Megan från Privilieged dyker upp - hon ska ju inte vara där! Hon ska vara med Will och Systrarna!... och sen att Nate har gått från världens hetaste kille till fortfarande sjukt het men säkert inte hetast längre. liksom! ni fattar. Men jag ser fortfarande mycket fram emot en helt ny säsong av Gossip Girl.


C. Bass, Nate & Dan. 



Chuck, Nate, Vanessa, Dan, Jenny, Blair & Serena.



Megan i Privileged.

Är det någon som hör målen i matchen ikväll, smsa mig! Jag jobbar ju 15-21 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0