latmask, det är jag!

Jag har kommit på att det är pinsamt ändå, vårt dagliga liv består bara av väntan. precis hela tiden. väntan på att klockan ska ringa, väntan på att kaffet ska bli klart, väntan på tåget, väntan på att få börja jobba, och sen väntan på att få sluta? väntan innan träningen börjar, och väntan på tåget igen på vägen hem. Men det absoluta väntan, är nu kvart i tolv. The Ugly Truth finns på min dator om 10 minuter.

vet ni hur lång tid tio minuter är? inte tänker jag börja städa nu inte! det ska jag ju göra imorgon. nu vill jag bara se mer tjejfilm!

Har sett Vicky Cristina Barcelona, med rekommendationer och kommentarer på hur knäpp jag var som somnat till den två ggr. Nu har jag sett den, den var helt OK! .. Jag skulle se "hopplös och hatad av alla".. börja aldrig se den! katastrof vad tråkig, fångade inte mig någonstans. Så jag såg The Women istället, och då fick jag ju givetvis sjukt mycket att tänka på, exempelvis: WHAT DO I WANT? well, idag är ingenting som jag vill. Och jag uppfyller inte mina drömmar just nu. Men när jag står stadigare ekonomiskt, då är det dags! Jag kanske borde börja redan nu, så ja. jag förde över 1000 spänn till ett låst sparkonto - som jag inte kan plocka ut pengar på! (låtsas vi!) För nu vill jag fan ha dem där! jag vill ha mina tusen spänn när det krisar nästa gång!.. Och just nu krisar det inte, faktiskt.


åh shit, 7 minuter kvar. jaha, vad ska jag nu göra då? jag har ju gjort vad jag ska och tvn visar inget bra. jag undrar vad som hände med söndagarna? innan underskattade jag dem, och nu tror jag att jag överskattar dem. iallafall tv-tablån. Var det inte alltid någon bra film på tv förritiden? Well, dom är som bortblåsta. Det är Mad med, (en serie man inte bara kan hoppa in i har jag fattat), det är Law &... bla bla bla. SKIT SKIT SKIT! 5 minuter och 44 sekunder kvar, jag kommer närme och nämre. det kanske är dumt att outa sig här, man kanske får problem sen? uff det vill jag ju inte ha!

IMORGON ÄR DET MÅNDAG. men det visste ni ju redan. (4.48 min kvar btw!) det innebär en ny dag och en ny vecka. jag måste göra matlådor nu, frysen är överfull och det är asdyrt att handla mat på jobbet så det får kvitta hur mycket jag älskar den libanesiska salladen som vi har på jobbet, den är så underbar.. den är så MUMS! SLUTA JOZEFINE, den är ingenting. den är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasdyr. japp japp!


Imorgon jobbar jag 15-21 också, typiskt missar Body Pumpen, jag vill ju så gärna! Men ska försöka gå tidigare på tisdag så jag inte missar Danceaerobicen. så tråkigt att ligga en vecka efter i koegrafin, jag är ju inte 100% längre - men det är inte långt ifrån alltså.

2 minuter och 9 sekunder. nu är det supernära! Se , 10 minuter fullt av skit bara. Jag har ju inte skrivit något vettigt, men det var ju inte min mening heller. jag skriver ju bara för att 10 minuter ska gå, och det har det ju snart gjort. Sen går det ju alltid lite snabbare precis på slutet, att trycka in det absolut sista i min lilla tröga burk som står bredvid akvariet. jag borde tänka på mina fiskar, jag tycker ärligt synd om dem. men what to do, jag har inte hjärta till att göra någonting. städa borde jag dock göra, de ser inte ut längre.

18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
NU BLIR DET FILM. hoppas de inte biobesökarna står upp under hela filmen.


spansk text? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0