ki-fest på .. ja? Karolinska såklart. 2009-09-26






& så hittade jag Sara - och en kille som skulle lära mig 10-proffsdans.


& tydligen hittade Pernilla en annan rolig att fotografera mitt i mitt dansövande!
& mitt fina BH-band idag igen!



Jag blev så glad över att tunnelbanan gick så snart så jag var tvungen att fotografera.
Mot ropsten och lite after paaaarty.





& Alla ska veta att utseendet inte spelar roll alltid - det räcker med att man är fransman!
Jag försökte få dessa två att flytta in hos mig och vara min talande radio.
Tänk att få lite franska fraser på morgonen när man borstar tänderna + att de betalar hyran?



Lika snygg klockan 05:51 på morgonen - jo tjena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0