jobbar 11-19 (11-18 snälla?)

Jävligt snart börjar mina delbetalningar ta slut, shit vad skönt!
det värsta är att jag måste verkligen skapa en ny. En ny mobil. Med bra kamera & sladd så jag kan få in bilderna på datorn. Min mobil som jag har idag har.. (somsagt!) íngen mapp där skickade sms sparas, jag har urusel kamera och den är från 1990!

Och, jag saknar alla mina bilder från min gamla mobil, så jag behöver hjälp!
Någon med en simkortsläsare eller sladd och bluetooth som kan hjälpa mig?
snäälllaaaa.

frukosten uppäten, nu blir det ICA sen blir det S.A.T.S & dance aerobic eller satspowerstep.
beroende på om jag fick gå en timme tidigare eller inte, hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0