jag är sjukt fantastiskt jävla nöjd med mina vänner!

Kvällen försvann under mina fötter skitsnabbt i vilket fall, jag hade så underbart roligt! Vilket mina grannar nog inte hade, men de ska vara lyckliga att jag inte fyller år varje vecka! Kvällen avrundades med en flaska skumpa tillsammans med Pernilla, Robert & Herman.




Och så började söndagen också, efter lite cola&Chips blev det hipp hipp, då andra passade på att somna i soffan. ovanpå täcket - och jag tyckte ju att han sov så sött så ville inte väcka honom fastän jag frös. men vad gör man liksom inte? man ska ju ta vara på tillfällen man tycker om har jag hört. Efter thaimat och antydan till att jag ska ha betett mig dåligt på lördagskvällen (vilket jag inte har något minne av, men förlåt för det isåfall?).. så blev vi bara två. Men vi slutade inte slappa för det, runt 19,00 och efter favoritfilmen The Holiday blev jag ensam och kunde knapp sluta le efter en sådan perfekt helg!



Fick höra av Calle&Johan igår när de handlade glass på ica...& varför de inte blivit bjudna, jag frågade dock varför de inte hade ringt och frågat mig? det kunde de inte svara på, men när de hade frågat victor hade han sagt "jag vet inte, det är någon fancy fest!" du är så söt victor! Och om jag får säga det själv, så blev den jävligt fancy!

och Herman, dricka fiskvatten? var det din smartaste idé verkligen.
fast well, att dricka navelshot & berätta pinsamheter är inte mina smartaste idéer heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0