hur många bultar finns det i ölandsbron?


tipsrundan som jag bjöd mina loved ones på.
mellantexterna finns ju till då jag bjöd på tilltugg vid varje fråga.
uppskattades sjukt mycket, så kul ! :D



Hej Partypeople! Här bjuds det på ett glas skumpa & minipiroger innehållandes kantareller&köttfärs. Det här är bara början på kvällen, hoppas det ska smaka! Nu ska vi se lite hur väl ni känner mig & hur allmänbildade ni är!Och nej, jag är inte allmänbildad så de frågorna är mest ihop slängda!

Fråga 1 När fyller Jozefine egentligen år?

1. 2 September
x. 3 September
2. 4 September 

Fråga 2 Vilket däggdjur förutom människan är det enda som njuter av sex som vi gör?
1. Gorillan
X. Delfinen
2. Hästen

Här är det meningen att ni ska doppa det mysiga brödet först i olivolja och sedan i persiladeblandningen! Ta gärna en tomatpinne också!

Fråga 3 Vilken liten by kommer jag ifrån
1. Tomelilla
X. Smedstorp
2. Tågarp

 Fråga 4 Vem skrev låten ”Trasiga skor”?
1. Dan Hylander
X. Cornelis Vreeswijk
2. Evert Taube

Här avnjutes mina finaste laxrulader, men för er som inte gillar fisk har jag mixtrat ihop bacon lindad ostkorv.

Fråga 5.
Vilket märke?

1. L&M Menthol
X. Marlboro Menthol
2. Right Menthol

 Fråga 6.Vem leder allsvenskan den 28 Augusti klockan 00.16 efter fyra glas rödvin?

1. Elfsborg
X. AIK
2. IFK Göteborg

 Härliga ljumna (antagligen nu bara härliga!) tunnbrödschips får ni till dom här 2 frågorna.

Fråga 7. Vad är jag gymnasieutbildad till?
1. Journalist
X. Fotograf
2. Frisör

 Fråga 8. Vilken är Indiens huvudstad?
1. New Dehli
X. Calcutta
2. Bombay

Här får ni fan ingenting att tugga på för nu har ni bara två frågor kvar! BUHA!

Fråga 9. När hade jag mitt livs depression?

1. När min katt blev överkörd
X. När jag fick klamydia
2. När jag klippte av mitt hår

 Fråga 10. Vilken färg har Cantanlupe melonen´s kött?

1. Röd
X. Orange
2. Gul

 Eftersom nu alla har svarat alla rätt (?) så har jag givetvis med en Utslagsfråga:

Utslagsfrågan, utslagsfråååågan? Hur många bultar finns det i Ölandsbron?

 



Så, hur många rätt hade du ?  

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindaaa

Jag tror fan att jag ahde alla rätt..iaf på frågorna om dig :P hehe...jag hade också velat va på din fest!!!!

2009-09-02 @ 10:08:00
Postat av: jozefine

du får ju skicka ditt svar till mig så säger jag hur det gick ! :) Klart du hade velat, jag hade velat att ni alla var här. men man kan inte få allt man önskar sig eller hur :/

2009-09-02 @ 11:07:38
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0