hur hade man det på bal förritiden? (förritiden?)

jaha, vart ska jag börja då? Äntligen har jag vaknat till liv om man säger så, igår var jag alldeles för trött efter träningen så det blev soffan direkt efter duschen. Fredagen blev rödvin & sushi med Michaela. Kvällen avrundades vid 01/02 då det blev en taxi hem för henne till Larsberg. vi hade blivit klara med alla frågor och var fett taggade inför lördagen! & Idag är det bara två dagar tills jag fyller år på riktigt ju, wiho!

    

Lördagen kom, jag vaknade med feta huvudvärken och av ett sms runt halv tio av att Michaela var på väg till L-ö centrum för att handla champagneglas & skumpan vi råkade dricka upp på fredagen då vinet hade tagit slut. hon dök upp hos mig runt tolv, blev en kaffe och jag hade precis blivit klar med mina minipiroger, (& HOfberg! jag skriver in receptet i nästa inlägg så får du det! vi skulle ju ta det sen...) Hade även gjort mina Laxrulader och tomatpinnar! Jag var(läs:är) så jävla grym så det finns inte! Jag fixade&donade precis hela dagen!

Klockan slog halv sex, in kom michan i högsta hugg, hon hade varit och jobbat med lite barn i och fem minuter över sju plingade det på dörren! Linda, Elin, Herman & Robert sjöng vi gratulerar för mig & alla fyra var så söta! Sen kom alla en efter en, två efter två. Johanna, Johanna, Pernilla, Niclas, Joakim, Christian, Victor, Emelie, Melina, Fredrik, Arvid, Sara, Daniel.. Men temat höll sådär, alla tyckte bara den där jävla masken var jobbig!

    

hur hade man det då på bal förritiden? Mask var ju ett måste. Hela kvällen.

Dags för att jobba, ni får veta resten ikväll efter danceaerobicen! tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0