Födelsedagsfirandet på Gröna Lund.



Japp, eftersom jag jobbade på min födelsedag så var det planerat in håkan hellström, (som en lite födelsedagspresten till mig själv) och Gröna Lund med mina favoriter! Nu blir ju inte allting som man hade tänkt sig, vi hörde Känn ingen sorg för mig göteborg, åkte Insane vilken varar i ca 1 sekund efter några öl. Blev kalas(!), for hem till victor på efterfest, satt på youtube 8 pers liksom, sen fick vi gå hemåt. Blev nattbuss, och läggdags för denna onödiga dam. visseligen har jag lite inkomster att hämta, men kvällen gick ändå på typ 1000 spänn, och så såg jag inte ens håkan! rewind please, jag vill göra om kvällen tack!


mot ica, inte så jävla kul just nu faktiskt. men jag kunde ju hållt mig lugn igår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0