58 frågor - nej jag har inte räknat.

Hittade en blogg och hon ville att alla skulle svara på de här frågorna?
Har man inget bättre för sig så okej.


Namn: sara JOZEFINE modigh

Piercingar: Öron, navel, mouche
Tatueringar: en på ryggen.
Längd: 1.66
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Råttfärgat
Tycker andra att du är attraktiv: skojar du eller? OH YES!
Vilket shampoo använder du: Gliss
Vilken parfym använder du: DKNY
Vad är du rädd för: Spindlar och panik
Gillar du att tvätta: Tvätta? Det är ju ingen större prestation precis.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja självklart, Insane Hallå!


SENASTE...
Film du hyrde:
Wallander - Skulden
Låten du lyssnade på: Erik Hassle - Hurtful
Låten du hade på hjärnan: Erik Hassle - Hurtful
Låten du laddade ner:Spotify
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: hela programmet? Seinfeld igårkväll isf. jag somnade till CSI.
Personen du tänkte på: ......


FAVORIT...
Mat:
Sushi
Låt: U2 - Stuck in a moment
Sak att göra:  Skratta
Sport: Fotboll
Dryck: Pepsi max
Kläder: Klänningar
Film: The Holiday

 

ANTAL...
Hjärtan brustit på grund av dej:
haha, lägg av!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ja, det måste ju vara en 5-6 ggr.
Gånger du varit med i tv: 2 gånger, sporten - sammandrag av elitserien i handboll.

SENASTE...
Personen du fick mail av:
Min Faster
Personen du fick brev av: Fick massor på min födelsedag!
Personen du fick sms av: måste kolla mobilen (vänta!)  Pernilla!


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Absolut ingenting, inte ens ätit frukost.Var det kul: Nej?
Hur tidigt steg du upp: 08,58
Vad ska du göra ikväll: Umgås med Pernilla och få hjälp!
Är du seriös: Men, litar du inte på mig?

Vad är du allergisk mot: Laktos
Var har du ont: jag har inte ont, känns mest som fjärilar i magen.
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Inte ens mot en vägg
Favorit serie: Gossip Girl, Desperate , Samantha Who, Satc & alla CSI


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
Salt
Gillar du ketchup: Älskar!
Är du glad nu:
Var du glad igår:
Känner du någon som jobbar på sjukhus:
Ja.
Vad dansar du till: Allt

Tackar så hjärtligt för dina svar Jozefine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0