ge dig tillkänna!

vid första anblick såg vi lika förvånade ut båda två. vi tänkte hälsa på varandra men kom sedan på att vi nog inte känner varandra, så det blev en sådan sjuk pinsam situation men ändå så väljer han att sätta sig mitt emot mig.
medans jag och johanna babblade på om livet på cafét så satt du där och bara stirrade, och jag stirrade på dig. Men vem är du, och varför känns det som att jag känner dig? jag vet till tusen procent att jag sett dig innan. flera gånger innan!

så du killen med vit mössa, små ögon, mörkblå jeans, svart tröja och vit laptop på fiket Kofi idag runt 16.
Vem är du , det stör mig att jag känner igen dig så jävla mycket men att jag inte kan placera dig! usch.


Kommentarer
Postat av: Walentin

sv: sorry! har jag inte sett :P

2009-10-17 @ 19:14:33
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0